مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-20سياسي

قهرمانان سپاه و ارتش امروز مورد احترام ملت هستند


سخنگوی دولت یادآور شد که امروز قهرمانان ملی ما از هر دو نهاد فداکار(ارتش وسپاه)، از شهید صیاد شیرازی تا شهید قاسم سلیمانی، امروز مورد احترام ملت قرار داردند.

- سخنگوی دولت یادآور شد که امروز قهرمانان ملی ما از هر دو نهاد فداکار(ارتش وسپاه)، از شهید صیاد شیرازی تا شهید قاسم سلیمانی، امروز مورد احترام ملت قرار داردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی در آغاز نشست خبری هفتگی خود با یادآوری سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روز ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر به عنوان دو بال حفظ تمامیت ارضی ایران عزیز کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته اند.

وی افزود: قهرمانان ملی ما از هر دو نهاد فداکار(ارتش وسپاه)، از شهید صیاد شیرازی تا شهید قاسم سلیمانی، امروز مورد احترام ملت قرار داردند، نهاد و آموزه ای از رشادت و از خودگذشتگی برای همه ی ایرانیان هستند.

ویژگی مهم این دو بزرگوار به عنوان دو سمبل ایثار همانند خیل عظیم شهدای ما، برخواستن از طبقات محروم جامعه، بودن در کنار مردم ، دلسوزی برای مردم ، پیشگامی و در خط مقدم بودن برای فداکاری، در همه مراحل زندگی پربرکتشان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان سپاه و ارتش امروز مورد احترام ملت هستند

قهرمانان سپاه و ارتش امروز مورد احترام ملت هستند