مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-20بين الملل

افزایش تدابیر امنیتی در شهرهای آمریکا در آستانه اعلام حکم قاتل جورج فلوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، مقام های قضایی قصد دارند طی هفته جاری حکم درک چاوین مامور پلیسی که جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی را به قتل رساند، - در حالی که قرار است حکم مامور پلیسی که جورج فلوید را به قتل رسانده به زودی اعلام شود، تدابیر امنیتی در مینیاپولیس و سایر شهر های آمریکا به شدت افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، مقام های قضایی قصد دارند طی هفته جاری حکم درک چاوین مامور پلیسی که جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی را به قتل رساند، اعلام کنند.

بر اساس این گزارش، در آستانه صدور حکم این پرونده تدابیر امنیتی شدیدی در مینیاپولیس و سایر شهر های آمریکا اتخاذ و اجرا شده است.

این مامور پلیس سفیدپوست با قراردادن زانوی خود روی گردن جورج فلوید موجب مرگ وی شده و این اقدام موجب اعتراضات گسترده ای در آمریکا و سایر مناطق جهان علیه رفتار های نژادپرستانه و تبعیض آمیز پلیس آمریکا شده است.

یاکوب فری شهردار مینیاپولیس گفته است که 2 هزار مامور گارد ملی و 1100 مامور پلیس برای مقابله با هرگونه شورش و آشوب احتمالی در حالت آماده باش هستند.

در لس آنجلس هم تدابیر ویژه امنیتی برای مقابله با اعتراضات احتمالی اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تدابیر امنیتی در شهرهای آمریکا در آستانه اعلام حکم قاتل جورج فلوید

افزایش تدابیر امنیتی در شهرهای آمریکا در آستانه اعلام حکم قاتل جورج فلوید