مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-20سياسي

تشییع پیکر شهید حجازی در اصفهان


پیکر سردار شهید سید محمد حجازی امروز در اصفهان با حضور شخصیت های مختلف استانی و کشوری تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

- ایسنا/اصفهان پیکر سردار شهید سید محمد حجازی امروز در اصفهان با حضور شخصیت های مختلف استانی و کشوری تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیکر مطهر سردار شهید سید محمد حجازی، امروز (سه شنبه- 31 فروردین) در اصفهان با حضور شخصیت های مختلف استانی و کشوری تشییع و ساعت 10:30 در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

در ابتدای این مراسم که در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل پادگان پرواز هوانیروز سپاه پاسداران برگزار شد، سردار صفوی- مشاور فرمانده معظم کل قوا و سردار قاآنی– فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی درباره ابعاد شخصیتی و خدمات شهید حجازی پرداختند.

در این مراسم سردار سلامی- فرمانده کل سپاه پاسداران، عباس رضایی استاندار اصفهان و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی استان نیز حضور داشتند.

در پایان این مراسم نیز نماینده حزب الله لبنان پیام تسلیت سید حسن نصرالله را قرائت کرد و سپس نماز میت به امامت آیت الله مهدوی- امام جمعه موقت اصفهان بر پیکر شهید حجازی اقامه شد و با مشایعت مردم و مسئولان استانی و لشکری پیکر این شهید والا مقام تشییع و در گلست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر شهید حجازی در اصفهان

تشییع پیکر شهید حجازی در اصفهان