مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-20اقتصادي

پرداخت 10هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کشت گیاهان دارویی


مدیر دفتر امور استان های ستاد احیای دریاچه ارومیه از پرداخت 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات با سود سالانه 4 درصد بای توسعه کشت گیاهان دارویی در کشور خبر داد.

- فرهاد سرخوش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که این تسهیلات ارزان به منظور حمایت و تشویق کشاورزان به کشت گیاهان دارویی کم آب بر پرداخت می شود افزود: به ازای هر هکتار زمین، حدود 10 الی 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده که که بازپرداخت آن یک ساله و چند ساله است، ضمن اینکه محدودیتی برای سطح زیر کشت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب امضای تفاهم نامه مابین معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی پرداخت می شود، ادامه داد: متقاضیان جهت استفاده از این تسهیلات می توانند درخواست خود را در سامانه سیتا به آدرس www.

cita.

maj.

ir ثبت کنند.

سرخوش افزود: در این طرح، رقم های سیاه دانه، آویشن، اسطوخودوس، سرخارگل، زیره سبز، گل گاو زبان، زنیان، رازیانه، گل همیشه بهار، گل محمدی و زعفران دارای اولویت کشت بوده که از بین متقاضیان طرح، فارغ التحصیلان رشته کشاورزی و افرادی که اقدام به کشت گیاهان دارویی به صورت ارگانیک و مکانیزه و نیز کشت نهاده های با اصالت می کنند و همچنین افرادی که بر اساس کشاورزی قراردادی فعالیت می کنند در اولویت دریافت تسهیلات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 10هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کشت گیاهان دارویی

پرداخت 10هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کشت گیاهان دارویی