مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-20سياسي

قنات های گرمه، تشنه اعتبارات ملی


629 قنات خراسان شمالی هر 5 سال نیاز به مرمت و لایروبی دارند اما اعتبارات ملی تخصیص یافته برای این کار کافی نبوده و برای این تعداد قنات کم است، از طرفی نیز مسأله قنات موجب گلایه مردم شهرستان گرمه از مسؤولان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مدت های مدیدی است که در خصوص قنات ها و لایروبی آن در رسانه ها گفته می شود اما دردی از این مشکل دوا نمی کند.

در گزارش قبلی خبرنگار فارس به مشکلات و دغدغه کشاورزان و مقنی های شهرستان گرمه گفته شد که با کلیک روی این مطلب می توانید مطالعه کنید.

مردم شهرستان گرمه نگران وضعیت قنوات هستند و از مسؤولان بسیار گلایه مندند.

باوجوداینکه هرساله این قنات ها لایروبی و مرمت می شوند اما به دلیل کمبود بودجه به همه ی آن ها رسیدگی نشده و ازآنجایی که لایروبی چاه های آب زیرزمینی امری همیشگی است لازم است برای آن چاره ای دائم اندیشیده شود.

جهاد کشاورزی اصلی ترین علت این مشکل را نبود اعتبار ملی به میزان کافی دانسته اما جای سؤال دارد و باید پرسید مدیران ارشد استان چرا تابه حال چاره ای اساسی برای نگرانی اهالی شهرستان گرمه نداشته و برای جذب اعتبار بیشتر از دولت اقدام نکرده اند و یا اگر اقدامی شده است، چرا نتیجه مطلوبی که مردم شهر گرمه را آسوده خاطر کند رخ نداده است؟ اگر علت این کوتاهی، دلیل دیگری را به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قنات های گرمه، تشنه اعتبارات ملی

قنات های گرمه، تشنه اعتبارات ملی