مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-20سياسي

سردار حجازی نقش بسیار پررنگی در سازماندهی نیروهای مدافع حرم داشت


نماینده فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان در پیام مشترکی بمناسبت شهادت سردار حجازی عنوان کردند: سردار حجازی نقش بسیار پررنگی در سازماندهی نیروهای مدافع حرم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علی خاتمی و فتح الله حقیقی صبح سه شنبه در پیام مشترکی با تسلیت به مناسبت درگذشت سردار سید محمد حجازی عنوان کردند: عروج شهادت گونه پاسدار رشید سپاه اسلام سردار سرتیپ حاج سید محمد حجازی موجبات تاثر و تالم خاطر دوستداران ایشان و نیروهای مسلح شد.

نماینده فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان عنوان کردند: ساماندهی بسیج پس از دفاع مقدس که یادگار ارزشمند امام راحل بود و حضور پر رنگ این نیروی مردمی در همه عرصه ها از جمله سازندگی و محرومیت زدایی از خدمات شاخص این فرمانده ولایی و در خدمت نظام بود، سردار حجازی که از فرماندهان دوران دفاع مقدس و پس از آن نیروی مقاومت بسیج بود و نقش بسیار پررنگی در سازماندهی نیروهای مدافع حرم در دفاع از حریم ولایت در برابر تکفیری های داعشی داشت.

خاتمی و حقیقی افزوند: اینجانبان از خداوند متعال علو درجات برای سردار سرتیپ حاج سید محمد حجازی، آن فرمانده مخلص و سرباز ولایت را مسئلت داشته و عروج شهادت گونه ایشان را خدمت فرمانده معظم کل قوا، همکاران وی در نیروهای مسلح، همرزمان سلحشور، پاسداران و بسیجیان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حجازی نقش بسیار پررنگی در سازماندهی نیروهای مدافع حرم داشت

سردار حجازی نقش بسیار پررنگی در سازماندهی نیروهای مدافع حرم داشت