مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-20سياسي

سردار قاآنی: سردار شهید حجازی از پیشگامان انقلاب بود


مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دقایقی پیش در اصفهان آغاز و طی آن این شهید از پیشگامان انقلاب معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سید محمد حجازی دقایقی قبل از محل دانشکده پرواز با حضور مسئولان لشکری و کشوری در اصفهان آغاز شد.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، عباس رضایی استاندار اصفهان و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند.

فرمانده نیروی قدس به عنوان سخنران ویژه این مراسم در بخشی از سخنانش با اشاره به شخصیت والای سردار شهید حجازی اظهار داشت: سردار حجازی قبل از انقلاب اسلامی مبارزه با رژیم طاغوت در دوره انقلاب اسلامی جز جلوداران و پرتلاش های این سرزمین بود.

سردار اسماعیل قاآنی ادامه داد: حضور در عرصه های سخت از سیستان و بلوچستان گرفته تا مناطق غرب کشور از افتخارات رزمندگان استان اصفهان است، این استان افتخار میزبانی از جلوداران انقلاب را داشته و در صحنه های نیاز دوره دفاع مقدس هر کجا که لازم بود حضور این شهیدان بزرگوار در یگان های عملیاتی و مناطق مختلف مأموریتی از پایگاه منتظران شهادت در اهواز تا کوه های سر به فلک کشیده کردستان از قرارگاه های اولی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار قاآنی: سردار شهید حجازی از پیشگامان انقلاب بود

سردار قاآنی: سردار شهید حجازی از پیشگامان انقلاب بود