مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-20ورزشي

آخرین بخت آزمایی کاراته کای قم برای کسب سهمیه المپیک


ستاره پرافتخار کاراته استان قم آخرین بخت خود را برای به دست آوردن سهمیه حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان را آزمایش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امیر مهدی زاده ستاره پرافتخار و تنها امید کاراته استان قم برای کسب سهمیه بزرگترین رویداد ورزشی سال 2021 یعنی المپیک توکیو است، تورنمنت معتبر و مهمی که تابستان امسال برگزار می شود و گردهمایی برترین ورزشکاران دنیا به شمار می رود.

کاراته به واسطه میزبانی ژاپنی ها به عنوان مهد کاراته دنیا، برای نخستین و شاید آخرین بار مجوز حضور در المپیک را کسب کرده و به همین دلیل برای ورزشکاران این رشته اهمیت زیادی دارد که سهمیه حضور در این بازی ها را کسب کنند و قم نیز به امیر مهدی زاده کاراته کای وزن منهای 67 کیلوگرم امید بسته است.

کاراته در حال حاضر سه سهمیه قطعی بازی های المپیک توکیو را به دست آورده، در بخش بانوان و در وزن به اضافه 61 کیلوگرم حمیده عباس علی سهمیه خود را قطعی کرده و در بخش مردان علاوه بر سهمیه قطعی بهمن عسگری در وزن منهای 75 کیلوگرم، سهمیه وزن به اضافه 75 کیلوگرم نیز برای ایران قطعی شده و از بین ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده یک نفر پس از پیکارهای لیگ جهانی کاراته وان 2021 یک نفر مسافر المپیک خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین بخت آزمایی کاراته کای قم برای کسب سهمیه المپیک

آخرین بخت آزمایی کاراته کای قم برای کسب سهمیه المپیک