مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-20سياسي

ضرورت استفاده از نخبگان برای آموزش اعضای شورای اسلامی شهر و روستا


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر ضرورت استفاده از نخبگان برای آموزش اعضای شورای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی صبح سه شنبه در اولین جلسه کارگروه استانی آموزش اعضای شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: بهره گیری از اعضای شورای کارآمد در آموزش شوراهای اسلامی شهر و روستاها بسیار مهم است، باید تلاش کنیم تا از کارآمدی، بالندگی، اقدامات مؤثر شوراها و توفیقات که می تواند جنبه آموزشی عمومی داشته باشد، استفاده کنیم.

وی افزود: در جلسه بعدی پیشنهاداتی بابت نحوه برگزاری شوراهای شهری و روستایی ارائه می شود را با ذکر جزییات و لیست اساتید ارائه شود، تا بدانیم چگونه باید جامعه هدف خود را انتخاب کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه در مورد مسائل آموزشی باید دقت لازم را داشته باشید عنوان کرد: باید تیمی از افرادی را انتخاب کرد تا بتوانند به عنوان مدرس خوب عمل کنند، حال برخی ممکن است از اعضای سابق شورا و برخی نیز ممکن است از نخبگانی باشند که در بین منتخبین حضور دارند.

چراغعلی ادامه داد: آموزش و معلمی جوهره ای می خواهد که باید افراد این خصوصیت را داشته باشند، با این حال معلمان می توانند از بین همکاران خودمان نیز باشند، باید برای برگزاری کلاس های آموزشی برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از نخبگان برای آموزش اعضای شورای اسلامی شهر و روستا

ضرورت استفاده از نخبگان برای آموزش اعضای شورای اسلامی شهر و روستا