مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-20اقتصادي

روزهای سخت صنعت گردشگری در زیر سایه کرونا


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به زیان بخش گردشگری در بیش از یک سال اخیر گفت: صنعت گردشگری روزهای سختی را پشت سر می گذارد.

- ایسنا/سمنان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به زیان بخش گردشگری در بیش از یک سال اخیر گفت: صنعت گردشگری روزهای سختی را پشت سر می گذارد.

حمیدرضا دوست محمدی 31 فروردین ماه 1400 با اشاره به کاهش اقامت مسافران نوروزی در این استان از زمان شروع کرونا تا کنون از کاهش 96 درصدی اقامت مسافران نوروزی در یک سال اخیرخبر داد و اظهار کرد: اقامت مسافران نوروزی در استان نسبت به 2 سال گذشته 96.

88 درصد کاهش داشت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: از 28 اسفند 1399 تا 13 فروردین امسال، 13 هزار و 747 مسافر در تأسیسات گردشگری مجاز استان شامل هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه های سنتی ، مهمان پذیرها ، اقامتگاه های بوم گردی، مجتمع گردشگری اقامت داشته اند.

وی اضافه کرد: در مجموع، ضریب اشغال واحدهای اقامتی مجاز استان 23 درصد بوده است که این رقم نسبت به سال قبل از شیوع کرونا، 96.

88 درصد افت داشته است.

دوست محمدی گفت: با هدف رعایت شیوه نامه های ابلاغی در راستای سفر هوشمند و مسئولانه، در ایام نوروز امسال صرفاً موزه ها و اماکن تاریخی رسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سخت صنعت گردشگری در زیر سایه کرونا

روزهای سخت صنعت گردشگری در زیر سایه کرونا