مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-20ورزشي

انرژی ام کاهش یابد انصراف می دهم


رییس هیئت تیر و کمان استان قم با بیان اینکه سعی می کنم به جای حرف در عمل برنامه های خود را نشان دهم و همه امور را نیز با اصول و علم پیش ببرم، گفت: - ایسنا/قم رییس هیئت تیر و کمان استان قم با بیان اینکه سعی می کنم به جای حرف در عمل برنامه های خود را نشان دهم و همه امور را نیز با اصول و علم پیش ببرم، گفت: با انرژی بالا به این عرصه وارد شدم و هر زمان که انرژی ام کاهش یابد انصراف می دهم و کار را به دیگران واگذار می کنم.

علی تلخابی، رییس هیئت تیرکمان استان قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: زمان قبول سرپرستی هیئت تیرکمان فقط یک نفر بیمه شده این رشته ورزشی وجود داشت؛ اما توانستیم با اعزام به مسابقات این جمعیت را به 27 نفر برسانیم.

وی در تشریح برنامه های هیئت تیر کمان تصریح کرد: در سال اول تصمیم بر گسترش همگانی این ورزش داریم و در راستای تحقق این هدف نیز برای گروه های مختلف مانند دانشجویان، کارگران و.

دوره های آموزش یک ماهه رایگان برگزار می کنیم و بعد افزایش تعداد ورزشکاران، برای افزایش انگیزه ورزشکاران در برهه های زمانی منظم مسابقاتی با جوایز نفیس برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم که همه افراد حداقل به مدت یک ماه آموزش های این رشته را به صورت رایگان ببینند و لذت این ورزش را تجربه کنند، اظهارکرد: جذابیت این رشته به اندازه ای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی ام کاهش یابد انصراف می دهم

انرژی ام کاهش یابد انصراف می دهم