مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-20اقتصادي

برداشت غیر قانونی 5 هزار میلیاردی دولت از صندوق توسعه ملی


دولت 5 هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمدهای صندوق توسعه ملی را از این صندوق برداشت کرده که این برداشت غیرقانونی است و باید به صندوق بازگردانده شود.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دولت 5 هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمدهای صندوق توسعه ملی را از این صندوق برداشت کرده که این برداشت غیرقانونی است و باید به صندوق بازگردانده شود.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به بررسی عملکرد صندوق توسعه ملی در سال 99 با حضور نمایندگان دیوان محاسبات گفت: دولت 5 هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمدهای صندوق توسعه ملی را از این صندوق برداشت کرده که این برداشت غیرقانونی است و باید به صندوق بازگردانده شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخش عمده منابع صندوق توسعه ملی با مجوز از سوی دولت برداشته شده و تنها حدود یک سوم منابع صندوق به بخش غیردولتی اختصاص یافته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بخش عمده منابع صندوق در حوزه هایی قفل شده که دولت متعهد است ارز را خودش برگرداند به عنوان مثال برای احداث نیروگاه ها به پیمانکاران تسهیلات ارزی داده شده اما به دلیل قیمت گذاری که دولت انجام داده، موقعیت بازپرداخت تسهیلات برای پیمانکار فراهم نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت غیر قانونی 5 هزار میلیاردی دولت از صندوق توسعه ملی

برداشت غیر قانونی 5 هزار میلیاردی دولت از صندوق توسعه ملی