مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-20سياسي

آغاز طرح پویش آزادی 110 زندانی جرائم غیرعمد در مازندران


110 زندانی جرائم غیرعمد مازندرانی که مشکلات مادی دارند در فضای معنوی ماه مبارک رمضان جاری پیرو برگزاری پویش آزاد خواهند شد.

- غلامرضا عشریه مسؤول ستاد دیه استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس از ساری از آغاز طرح پویش آزادی 110 زندانی مازندران در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: 402 زندانی جرائم غیرعمد مشمول ستاد دیه در مازندران داریم که به دلیل مشکلات مادی این زندانیان این پویش راه اندازی شد.

وی اظهار کرد: مقرر شد با استفاده از فضای معنوی ماه رمضان 110 زندانی را در پویش آزادی قرار بدهیم تا با کمک مردم موفقیت حاصل شود ، در این خصوص کارگروه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط استاندار مازندران با حضور سازمان های مختلف تشکیل شد.

عشریه با اشاره به اینکه در اجرای این پویش هر مازندرانی می تواند نقش داشته باشد،گفت: بدون حضور و مشارکت مردم موفق نخواهیم بود، در درجه اول به دنبال ایجاد سازش بین زندانی ها و شاکیان هستیم.

مسؤول ستاد دیه استان مازندران در ادامه اعلام کرد: ارزش ریالی بدهی این زندانیان به بیش از 100 میلیون تومان نمی رسد، ما خوشبین هستیم و می دانیم مردم استان همچون همیشه ان بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/86048/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح پویش آزادی 110 زندانی جرائم غیرعمد در مازندران

آغاز طرح پویش آزادی 110 زندانی جرائم غیرعمد در مازندران