مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-20اقتصادي

چرا قیمت های مصوب مرغ، عملی نمی شوند؟


رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز گفت: معضل توزیع مرغ به میزان کم، باعث به وجود آمدن دست های آلوده در بازار شده و موجب شده است که مرغ به صورت مناسب به دست مردم نرسد.

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز گفت: معضل توزیع مرغ به میزان کم، باعث به وجود آمدن دست های آلوده در بازار شده و موجب شده است که مرغ به صورت مناسب به دست مردم نرسد.

سید اصغر حسینی بهارانچی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کمبود اخیر مرغ در بازار، اظهار کرد: این کمبود در کل کشور به وجود آمده است و صرفاً مختص به اهواز نیست؛ نیاز مرغ در استان خوزستان روزانه 600 تا 500 تن است که از این میزان، بیشتر از 270 تن در خوزستان توزیع نمی شود.

وی گفت: معضل توزیع مرغ به میزان کم، باعث به وجود آمدن دست های آلوده در بازار شده و موجب شده است که مرغ به صورت مناسب به دست مردم نرسد.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز افزود: فضای بازار مرغ بسیار آلوده است؛ باید تصمیمی اصولی و اساسی برای مرغ گرفته شود تا دیگر شاهد این موضوعات در بازار نباشیم.

حسینی بهارانچی با اشاره به قیمت مرغ در بازار اهواز تصریح کرد: قیمت مصوب شده برای مرغ زنده هر کیلوگرم 17 هزار و 100 تومان و برای مرغ کشتار روز هر کیلوگرم 24 هزار و 900 تومان اعلام شده است اما این قیمت ها تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قیمت های مصوب مرغ، عملی نمی شوند؟

چرا قیمت های مصوب مرغ، عملی نمی شوند؟