مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-20پزشكي

مردم هوشیار باشند/برای دریافت واکسن نباید وارد هیچ سایت و لینکی شوید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان این که پیام ارسال لینک برای ورود به سامانه سیب را جعلی دانست و گفت:مردم هوشیار باشند، برای دریافت واکسن و ثبت پرونده سلامت نباید وارد هیچ سایت و لینکی شوید.

- اخیرا پیام کاربران حاکی از آن است عده ای با تولید یک پیام جعلی از مردم می خواهند وارد لینک سایتی به نام سیب شوند تا بتوانند با ثبت نام خود در مرکز بهداشت، واکسن کرونا بگیرند.

دکتر ابراهیم سلمانی در این خصوص به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: سامانه سیب به هیچ عنوان در دسترس مردم نیست بلکه فقط مراقبین سلامت و پزشکان می توانند وارد شوند و به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده وارد سایتی تحت هر عنوانی نشوید.

وی افزود: هیچ تشکیل پرونده ای در شرایط فعلی نیاز به ثبت نام اینترنتی نداشته و هیچ لینکی برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد و شهروندان مراقب باشند گول پیام های مجازی را نخورند.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: به هیچ عنوان در این شرایط کرونا برای گرفتن واکسن به مراکز بهداشت مراجعه نکنید، چون هنوز واکسیناسیون گروه های جمعیتی شروع نشده و اخبار مطمئن در این خصوص توسط رسانه های رسمی تهیه و منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم هوشیار باشند/برای دریافت واکسن نباید وارد هیچ سایت و لینکی شوید

مردم هوشیار باشند/برای دریافت واکسن نباید وارد هیچ سایت و لینکی شوید