مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-20پزشكي

هشدار علوم پزشکی یزد به شهروندان پیرامون واکسن کرونا


دانشگاه علوم پزشکی یزد طی اطلاعیه ای پیامی مبنی بر ثبت نام در لینک سایتی به نام سیب جهت دریافت واکسن را جعلی خواند و در این باره توضیحاتی به شهروندان ارائه داد.

- ایسنا/یزد دانشگاه علوم پزشکی یزد طی اطلاعیه ای پیامی مبنی بر ثبت نام در لینک سایتی به نام سیب جهت دریافت واکسن را جعلی خواند و در این باره توضیحاتی به شهروندان ارائه داد.

براساس این اطلاعیه؛ اخیراً پیام کاربران حاکی از آن است عده ای با تولید یک پیام جعلی از مردم می خواهند، وارد لینک سایتی به نام سیب شوند تا بتوانند با ثبت نام خود در مرکز بهداشت، واکسن کرونا بگیرند و این در حالیست که سامانه سیب به هیچ عنوان در دسترس مردم نیست بلکه فقط مراقبین سلامت و پزشکان می توانند وارد شوند لذا به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده وارد سایتی تحت هر عنوانی نشوید.

همچنین اعلام شده است که هیچ تشکیل پرونده ای در شرایط فعلی نیاز به ثبت نام اینترنتی ندارد و هیچ لینکی برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد بنابراین گول پیام های مجازی را نخورید.

ضمن این که به هیچ عنوان در این شرایط کرونا برای گرفتن واکسن به مراکز بهداشت مراجعه نکنید چون هنوز واکسیناسیون گروه های جمعیتی شروع نشده است و اگر در این مورد خبری شود، در رسانه ها اعلام عمومی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار علوم پزشکی یزد به شهروندان پیرامون واکسن کرونا

هشدار علوم پزشکی یزد به شهروندان پیرامون واکسن کرونا