مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-20اقتصادي

توزیع بیش از 2 هزار تن اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در گیلان


معاون بازرگانی سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در تأمین اقلام اساسی ماه مبارک رمضان نداریم، گفت: دو هزار تن انواع کالا در این ماه توزیع خواهد شد.

- محمد فیض در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از دو هزار تن انواع اقلام مورد نیاز و مصرفی شهروندان در این ماه تأمین و توزیع خواهد شد.

وی به جذب 800 تن شکر مصرفی خانوارهای گیلانی اشاره کرد و افزود: این میزان شکر از طریق پنج واحد بسته بندی فعال در استان گیلان در حال بسته بندی و توزیع بین شبکه های منتخب اعم از تعاونی های مصرف، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و واحدهای صنفی مختلف توزیع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان می شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت گیلان در ادامه قیمت هر بسته یک کیلوگرمی شکر را هشت هزار و 700 تومان عنوان کرد و گفت: روزانه 200 تا 250 تن مرغ گرم نیز بین واحدهای صنفی در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم نیز 24 هزار و 900 تومان است، ادامه داد: گوشت قرمز منجمد تولید داخل نیز برای توزیع پیش بینی شده که هر کیلو سر و دست و گردن 80 هزار تومان و گوشت ران نیز 83 هزار تومان در بازار توزیع و به دست مصرف کننده خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 2 هزار تن اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در گیلان

توزیع بیش از 2 هزار تن اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در گیلان