مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-19اقتصادي

95 درصد بیماران مراجعه کننده به اورژانس کرونایی هستند


رییس بیمارستان شهید بهشتی قروه گفت: متاسفانه بعد از دو روز کاهش نسبی آمار مبتلایان در شهرستان قروه مجددا از روز گذشته آمارها به 71 نفر رسیده و 95 درصد بیماران مراجعه کننده به اورژانس این بیمارستان بیماران کرونایی هستند.

- ایسنا/کردستان رییس بیمارستان شهید بهشتی قروه گفت: متاسفانه بعد از دو روز کاهش نسبی آمار مبتلایان در شهرستان قروه مجددا از روز گذشته آمارها به 71 نفر رسیده و 95 درصد بیماران مراجعه کننده به اورژانس این بیمارستان بیماران کرونایی هستند.

دکتر زند درگفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه آمار بستری ها نشان می دهد که همچنان نیازمند رعایت کامل پروتکل های اعلامی در سطح جامعه هستیم، اظهار کرد: با شروع پیک چهارم کرونا و با توجه به افزایش قدرت سرایت نوع جدید این ویروس تعداد ابتلا و بستری روزانه در شهرستان قروه افزایش یافت.

وی افزود: با تکمیل ظرفیت بستری بخش ویژه بیماران کرونایی در این بیمارستان، بخش سی سی یو را نیز برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده ایم و در مجموع تعداد تخت های پذیرش بیماران کرونایی را به 60تخت رسانده ایم.

رییس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان قروه، با بیان این موضوع که در حال حاضر52 بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری است بیان کرد: متاسفانه بعد از دو روز کاهش نسبی آمار مبتلایان در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد بیماران مراجعه کننده به اورژانس کرونایی هستند

95 درصد بیماران مراجعه کننده به اورژانس کرونایی هستند