مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-19اقتصادي

اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی در قزوین


مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در حدود 900 میلیارد تومان، کارفرمایان استان به سازمان تامین اجتماعی بدهی معوق دارند، کارفرمایانی که بدهی های آن ها تا اسفند 99 باشد از طرح بخشودگی جرائم می توانند استفاده کنند.

-  محمدرضا قاریان پور، مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین در رابطه با بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی و خدماتی در استان قزوین اظهار داشت: در حدود 900 میلیارد تومان، کارفرمایان استان به سازمان تامین اجتماعی بدهی معوق دارند، کارفرمایانی که بدهی های آن ها تا اسفند 99 باشد از طرح بخشودگی جرائم می توانند استفاده کنند.

وی با بیان این که، استفاده از طرح بخشودگی جرائم برای واحدهای فعال امکانپذیر است، افزود: واحدهای تعطیل در صورتی که مجددا آغاز به فعالیت بکنند و سطح اشتغال را به میزان بالاترین سطح اشتغال در سال های  گذشته برسانند و مدت یکسال این سطح را نگه دارند نیز می توانند از طرح استفاده کنند.

قاریان پور ادامه داد: واحدهایی که تعدیل نیرو داشته اند در صورتی که به حداکثر سطح اشتغال قبلی خود برگردند نیز می توانند از این طرح بهره ببرند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین عنوان کرد: ثبت درخواست ها بصورت الکترونیکی و غیر حضوری از طریق درگاه تامین اجتماعی انجام می پذیرد و حداکث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی در قزوین

اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی در قزوین