مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 01:452021-04-19سياسي

دولت اراده ای برای ساخت پتروپالایشگاه و بی اثر کردن تحریم نفتی ندارد


دولت اراده ای برای ساخت پتروپالایشگاه و بی اثر کردن تحریم نفتی ندارد.

در صورت تداوم تعلل دولت در اجرای قانون پتروپالایشگاه ها، - هادی بیگی نژاد دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت توسعه پتروپالایشگاه ها در کشور گفت: قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت و میعانات گازی جز قوانینی است که در مجلس دهم به تصویب رسیده و ابلاغ شده است، ولی تا به الان اجرایی نشده است.

برای نماینده ها جای سوال باقی مانده است که چرا قانونی که منجر به بی اثر کردن تحریم های نفتی می شود و اجرای آن باید در اولویت قرار بگیرد، توسط دولت به نوعی کنار گذاشته شده است.

*سه روز تا پایان مهلت دولت برای اجرای قانون پتروپالایشگاه ها باقی مانده است وی در ادامه اظهار داشت: تعلل بیش از یکساله دولت در اجرای این قانون در نهایت نمایندگان مجلس را مجبور کرد که با فعال کردن ماده 234 آیین نامه مجلس از رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه بابت سنگ اندازی در اجرای قانون پتروپالایشگاه ها شکایت کنند.

بیگی نژاد گفت: البته اعضای سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون انرژی حضور پیدا کردند و طبق قانون مهلت 10 روزه ای به آنها داده شد که اعطای تنفس خوراک به پتروپالایشگاه ها را تصویب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اراده ای برای ساخت پتروپالایشگاه و بی اثر کردن تحریم نفتی ندارد

دولت اراده ای برای ساخت پتروپالایشگاه و بی اثر کردن تحریم نفتی ندارد