مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 01:152021-04-19حوادث

انهدام یک دهنه کوره ذغال غیرمجاز در جنگل های دالاهو


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو از انهدام یک دهنه کوره ذغال غیرمجاز در جنگل های دالاهو خبر داد.

- مجتبی تاسه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی دالاهو، طی گشت زنی های مداوم در عرصه های ملی واقع در ارتفاعات منطقه میان تنگِ بخش مرکزی، مقداری ذغال از چوب درختان جنگلی را کشف و یک دهنه کوره ذغال غیرمجاز را منهدم کردند.

وی با اشاره به ضبط و توقیف ادوات و دستگیری افراد متخلف که متأسفانه بومی منطقه بودند، افزود: با افراد سودجو به شدت برخورد قاطع و قانونی را داشته و پرونده تخلف تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان دالاهو معرفی شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو با تاکید بر لزوم حفظ درختان جنگلی دالاهو توسط جوامع محلی، تصریح کرد: بلوط های زاگرس دارای ارزش اکولوژیکی بالایی همچون تنظیم گازها (جذب کربن و تولید اکسیژن)، ذخیره آب، کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از سیل را داشته که بایستی قبل از اینکه نفس های زاگرس به آخر برسد، حافظ آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه درختان جنگلی ثروت عمومی محسوب شده و متعلق به همه مردم است، گفت: اداره منابع طبیعی دالاهو با نیروهای متعهد و قسم خورده، در مقابل هرگونه تخلف ایستادگی کرده و از عموم مردم شهرستان دالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک دهنه کوره ذغال غیرمجاز در جنگل های دالاهو

انهدام یک دهنه کوره ذغال غیرمجاز در جنگل های دالاهو