مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 00:102021-04-19بين الملل

ترامپ مخالف مذاکره ایران با عربستان و بن سلمان بود!/ حسن دانایی فر فاش کرد


حسن دانایی فر، سفیر پیشین ایران در عراق می گوید: یکی از مسئولان عراقی نیز به نقل محمد بن سلمان به وضوح گفت که عربستان تمایل به گفت و گو دارد اما ایالات متحده فشار وارد می کند و اجازه این کار را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه آرمان ملی نوشت: در حالی که ایالات متحده و ایران به نقطه پایان دادن به اختلافات خود در خصوص توافق هسته ای نزدیک تر می شوند و وین به کانون توجه بدل شده است، اخباری از خاورمیانه توجه ها را به خود جلب کرده و آن نیز دیدار هیاتی ایرانی و عربستانی در راستای حل مشکلات و کاهش تنش ها بوده است.

در روزهایی که خبر برگزاری این جلسه نیز حتی تکذیب می شد اما یک مسئول عراقی بلندپایه در گفت و گو با العربی الجدید تاکید کرده که اخبار منتشر شده در رابطه با دیدار چند روز پیش مسئولان سعودی با مسئولان ایرانی درست است و این دیدار در منطقه سبز بغداد و در سطح مسئولان امنیتی و با برنامه ریزی دولت عراق انجام شده است.

به نظر می رسد که این دیدار تقریبا 12 روز پیش در منطقه سبز بغداد و تحت نظارت قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر به منظور حل اختلافات تهران و ریاض برگزار شده باشد و بیشتر برای شناخت و ارزیابی رویکردهای دو طرف بوده و پرونده خاصی مورد بررسی قرار نگرفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ مخالف مذاکره ایران با عربستان و بن سلمان بود!/ حسن دانایی فر فاش کرد

ترامپ مخالف مذاکره ایران با عربستان و بن سلمان بود!/ حسن دانایی فر فاش کرد