مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 00:002021-04-19اقتصادي

چرا طرح «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» غیرمنطقی است؟/ یادداشت عباس عبدی


این طرح بدین معنا است که کل نهادهای کشور اعم از نهادهای تبلیغی و فرهنگی (وزارت فرهنگ و صداوسیما و آموزش و پرورش و علوم و.

) نهادهای اقتصادی (بانک مرکزی و بانک ها، - این طرح بدین معنا است که کل نهادهای کشور اعم از نهادهای تبلیغی و فرهنگی (وزارت فرهنگ و صداوسیما و آموزش و پرورش و علوم و.

) نهادهای اقتصادی (بانک مرکزی و بانک ها، وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه، وزارت صمت)، نهادهای استخدامی (بیمه ها، امور استخدامی، تامین اجتماعی و.

) امنیتی (اطلاعات، کشور و.

)، بهداشتی (بهداشت و درمان، تعاون و کار و رفاه و اجتماعی)، وزارتخانه های پایه (راه و شهرسازی، نفت، نیرو) و حتی شرکت های خصوصی مثل خودروسازان و خلاصه، همه و همه در خدمت فرزندآوری قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی، در یادداشتی با عنوان ایجادِ شغلِ فرزندآوری در روزنامه اعتماد نوشت: هنگامی که به عملکرد این مجلس نگاه می کنیم به کلی از آینده ناامید می شویم.

چگونه ممکن است که جمعی از افراد به نام نماینده مردم به خود حق دهند غیرمنطقی ترین مصوبات را برای تنظیم امور مردم بنویسند، بدون اینکه حداقلی آینده نگری در آن باشد؟ آخرین مورد طرحی است که با عنوان جوانی جمعیت و حمایت از خانواده از سوی کمیسیون مشترک مجلس تصویب شده و اکنون در مرحله رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا طرح «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» غیرمنطقی است؟/ یادداشت عباس عبدی

چرا طرح «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» غیرمنطقی است؟/ یادداشت عباس عبدی