مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-19ورزشي

شب طلایی ساوجی ها با کامبک رویایی در اسلامشهر تکمیل شد


هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان دیدار دو تیم خوشه طلایی ساوه و هوادار تهران با برتری ساوجی ها همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، امشب در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، دو  تیم خوشه طلایی ساوه و هوادار تهران در ورزشگاه شهدای اسلامشهر به مصاف هم رفتند.

  طلایی پوشان ساوجی که با یک گل در پایان نیمه اول از حریف خود عقب بودند توانستند در مدت زمان 17 دقیقه در اواخر نیمه دوم با سه گل حسین فاضلی، عباس عامری و احسان پورشیخعلی نتیجه بازی را تغییر داده و پیروز میدان شوند.

شاگردان بیاتلو با کسب این پیروزی مجموع امتیازات خود را به 27 رساندند و در پایان روز نخست این هفته موقتا در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

ساوجی ها شنبه 4 اردیبهشت ماه در هفته بیست و دوم این بازی ها در ورزشگاه شهید چمران ساوه پذیرای گل ریحان البرز تیم قعرنشین لیگ آزادگان خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بر اساس قرعه کشی صورت گرفته تیم خوشه طلایی ساوه پنج شنبه نهم اردیبهشت ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پذیرای سپاهان اصفهان نیز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب طلایی ساوجی ها با کامبک رویایی در اسلامشهر تکمیل شد

شب طلایی ساوجی ها با کامبک رویایی در اسلامشهر تکمیل شد