مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:302021-04-19سياسي

116 مورد بازرسی از دستگاه های اجرایی استان سمنان انجام شد


رییس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونای سمنان، گفت: طی هفته گذشته، 116 مورد بازرسی از دستگاه های اجرایی توسط اکیپ های گشت و نظارت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو موج چهارم مقابله با این بیماری، به صورت روزانه برگزار و اقدامات انجام شده گزارش داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بحث اصناف، بازرسی های مجدد به همراه تمهیدات لازم در دستور کار قرار گرفته و تذکرات لازم به متخلفین داده شود، ابراز کرد: طی هفته گذشته، 116 مورد بازرسی از دستگاه های اجرایی توسط اکیپ های گشت و نظارت کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و تحول اداری انجام شده است.

نظارت و رصد گروه های بازرسی رییس کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونای سمنان با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابله با کرونا در دوایر دولتی و دستگاه های اجرایی استان، رضایت بخش است، بیان کرد: در بحث اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و تعطیلی صنوف و دورکاری کارکنان در سطح شهرستان ها باید توجه ویژه صورت گیرد.

عضو کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا نیز با بیان اینکه تعطیلات صنوف و واحدهای صنعتی که در طرح قرار دارند به همراه دورکاری کارکنان دولت، مباحثی است که باید مورد اجرای دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

116 مورد بازرسی از دستگاه های اجرایی استان سمنان انجام شد

116 مورد بازرسی از دستگاه های اجرایی استان سمنان انجام شد