مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:052021-04-19اقتصادي

باید فرهنگ خودکنترلی و مصرف صحیح تولیدات در جامعه ترویج یابد


مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: باید در جامعه فرهنگ خودکنترلی و مصرف صحیح تولیدات ترویج یابد که این مهم با تعامل و همکاری مصرف کنندگان محقق خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: باید در جامعه فرهنگ خودکنترلی و مصرف صحیح تولیدات ترویج یابد که این مهم با تعامل و همکاری مصرف کنندگان محقق خواهد شد.

مهناز جعفریان روز دوشنبه 30 فروردین در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال گذشته تمام تلاش مان بر این بود که بتوان در راستای شعار سال با حمایت از واحدهای تولیدی فرآیندهای تولید را به سمت استانداردسازی هدایت کرد.

علیرغم تمام مشکلات از جمله شیوع ویروس کرونا، مسئولین استاندارد در تمامی حوزه های تولید و بازار و عرضه تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا کالاهای با کیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: استاندارد در راستای رفع نواقص واحدهای تولیدی، ضمن شناسایی نواقص و رفع مشکلات فرآیندهای تولیدی، در تلاش است تا بهترین ها را انجام دهد.

جعفریان بیان کرد: اداره کل استاندارد استان بر حدود 900 واحد تولیدی نظارت دارد که بیش از هزار و 600 فرآورده را تحت پوشش دارد، در سال گذشته علیرغم تمامی مشکلات 114 فقره پرونده علامت استاندارد صادر و 128 فقره پروانه استاندارد نیز تمدید اعتبار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید فرهنگ خودکنترلی و مصرف صحیح تولیدات در جامعه ترویج یابد

باید فرهنگ خودکنترلی و مصرف صحیح تولیدات در جامعه ترویج یابد