مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-19اقتصادي

تداوم پشتیبانی فولادساز اصفهانی از تولیدکنندگان پایین دستی در سال 1400


مجموعه فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگترین گروه های صنعتی کشور، نقش پررنگی در محقق ساختن اهداف تعریف شده برای ایران اسلامی داشته و با تولید محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز جهان در سال 1400، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، یکی از صنایعی که در سال گذشته توانست جهش تولید را محقق کند، بخش معدن و صنایع معدنی از جمله فولاد کشور بود.

به این شکل که در صنعت فولاد با تولید 30 میلیون تن فولاد، نه تنها نیاز کشور به این فلز استراتژیک را حل کرد، بلکه توانست مازاد تولید نزدیک به 14 تا 15 میلیون تن فولاد را به ثبت برساند.

در این میان مجموعه فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات فولادی در منطقه خاور میانه و شمال افریقا نقش بزرگی در این زمینه داشت و توانست تولید 10میلیون تن فولاد خام را به ثبت برساند، اما نکته مهم در خصوص عملکرد شرکت فولاد مبارکه نوع فعالیت این شرکت است که همواره در جهت حمایت و پشتیبانی از صنایع پایین دستی و به ویژه بزرگ کشور همچون صنعت لوازم خانگی، خودروسازی، صنعت ساخت و ساز، صنعت نفت و گاز و.

تلاش کرده و توانسته است بخش قابل توجهی از نیاز این صنایع به مواد اولیه مورد نیازشان را تامین کند و این اتفاق نیز با ثبت تولید 7 میلیون تن تختال در سال 99 محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم پشتیبانی فولادساز اصفهانی از تولیدکنندگان پایین دستی در سال 1400

تداوم پشتیبانی فولادساز اصفهانی از تولیدکنندگان پایین دستی در سال 1400