مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-19اقتصادي

خسارت بیش از 10 هزار میلیارد ریالی بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در سال جدید


رییس اداره مدیریت بحران و مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از خسارت 10 هزار و 380 میلیارد ریالی به بخش کشاورزی استان از آغاز سال جدید تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، منصور عمرانی در گفتگو با خبرنگاران در تشریح خسارت بخش کشاورزی استان در هفته های گذشته، اظهار داشت: شهرستان های آذرشهر، سراب، شبستر، عجبشیر، کلیبر ، مراغه، مرند، میانه، هریس، هشترود و هوراند در اثر سرمازدگی، برف و یخبندان دچار خسارت شده اند که در مجموع بالغ بر 4676 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به بارش بارندگی شدید در استان طی روزهای گذشته، افزود: شهرستان های سراب، شبستر و مرند در روزهای گذشته در اثر بارش رگباری باران بیش از 206 میلیارد ریال متضرر شده اند.

رییس اداره مدیریت بحران و مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص خسارت ناشی از بادوطوفان در بخش کشاورزی نیز گفت: مجموع خسارت باد و طوفان بخش کشاورزی استان در شهرستان های اهر، بستان آباد، سراب، هشترود و خداآفرین بالغ بر یک هزار  میلیارد ریال برآورد شده است.

عمرانی با بیان این که بارش تگرگ در استان، خسارت4 هزار و 487میلیارد ریالی را به بخش کشاورزی تحمیل کرده است، افزود: بارش تگرگ باعث خسارت به باغات شهرستان های سراب، شبستر، مراغه و میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بیش از 10 هزار میلیارد ریالی بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در سال جدید

خسارت بیش از 10 هزار میلیارد ریالی بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در سال جدید