مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 15:202021-04-19سياسي

توزیع 8 هزار ماسک در زرین دشت/ غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد


مرحله اول رزمایش پدافند زیستی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی با برنامه های متنوع و با توزیع 8 هزار ماسک و یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در زرین دشت برگزار شد.

- فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت روز دوشنبه و در حاشیه آخرین روز از اجرای این رزمایش در گفتگو با کرونا در قالب طرح محله محور شهید سلیمانی، پایش سلامت و نیز توزیع اقدام بهداشتی و بسته های حمایتی را انجام دادند.

او اضافه کرد: همچنین در این رزمایش یک هفته ای، چهار ایستگاه سلامت در چهار نقطه شهرستان زرین دشت (شهرهای دبیران، شهر پیر، حاجی آباد) و یک ایستگاه نیز توسط جمعیت هلال احمر شهرستان زرین دشت برپا و به ارائه خدمات سلامت پرداختند.

سرهنگ راحت طلب با بیان اینکه در طول برگزاری این رزمایش 8 هزار عدد ماسک بهداشتی از سوی بسیجیان بین شهروندان توزیع شد، اظهار کرد: رژه خودرویی و به صدا در آوردن آژیر خطر در مرکز شهرستان و شهرها و روستاهای تابعه این شهرستان از دیگر اقدامات رزمایش پدافند زیستی در شهرستان زرین دشت بود.

فرمانده رزمایش پدافند زیستی شهرستان زرین دشت ادامه داد: توزیع 1000 پرس غذای گرم در بین نیازمندان انجام و توزیع 500 بسته معیشتی و غذایی به ارزش 750 میلیون ریال که به همت بسیجیان و خیران و همچنین کمیته امداد امام خمینی شهرستان جمع آوری و در بین خانواده های نیازمند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8 هزار ماسک در زرین دشت/ غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد

توزیع 8 هزار ماسک در زرین دشت/ غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد