مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-19اقتصادي

راه اندازی سامانه خدمات فنی روستایی در اردبیل/مراجعه روستاییان به حداقل رسید


مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با راه اندازی سامانه خدمات فنی روستایی در اردبیل، تلاش بر این است تا روستاییان از خدمات غیرحضوری در مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد سبحانی عصر دوشنبه در آیین افتتاح سامانه خدمات فنی، روستایی در اردبیل اظهار کرد: با همکاری بنیاد مسکن و وزارت کشور سامانه خدمات فنی، روستایی به سامانه جامع خدمات دهیاری ها متصل شده و روستاییان تنها با مراجعه به دهیاری و ارائه درخواست و مدارک مورد نیاز می توانند از تسهیلات و امتیاز ویژه بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی کم دوام و بی دوام استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هر چند در حال حاضر 62 درصد واحدهای مسکونی استان مقاوم سازی شده و در برابر حوادث قهری از استحکام بنای مناسب بهره مند هستند ولی تلاش بر این است تا در دو سه سال آینده مابقی واحدها نیز به این مجموعه پیوسته تا از بابت استحکام بنای روستاها مشکلی نداشته باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: سالانه به طور متوسط چهار تا پنج هزار واحد در روستاهای استان اردبیل مقاوم سازی می شود که سهمیه امسال نیز پنج هزار واحد است که از اول سال نسبت به جذب این سهمیه اقدامات و برنامه ریزی ها آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه خدمات فنی روستایی در اردبیل/مراجعه روستاییان به حداقل رسید

راه اندازی سامانه خدمات فنی روستایی در اردبیل/مراجعه روستاییان به حداقل رسید