مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-19حوادث

ریزش خیابان نظر ارتباطی با پدیده فرونشست ندارد/ بافت نرم خاک دلیل حادثه


مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: حادثه امروز ریزش خیابان نظر میانی ارتباطی با پدیده فرونشست در اصفهان ندارد و به دلیل بافت نرم و عدم مقاومت کافی خاک این منطقه است.

- مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان: ریزش خیابان نظر ارتباطی با پدیده فرونشست ندارد/ بافت نرم خاک دلیل حادثه ایسنا/اصفهان مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: حادثه امروز ریزش خیابان نظر میانی ارتباطی با پدیده فرونشست در اصفهان ندارد و به دلیل بافت نرم و عدم مقاومت کافی خاک این منطقه است.

عباس عباسی خاک در گفت وگو با ایسنا درباره حادثه امروز ریزش خیابان نظر میانی، اظهار کرد: در حادثه ریزش خیابان نظر میانه، لوله آب دچار شکستگی شد، اما لوله فاضلاب دچار آسیب نشد و خوشبختانه با رفع مشکل لوله آب، حدود یک ساعتی است که آب این منطقه متصل شده است.

وی درباره دلایل ریزش این خیابان با توجه به اینکه به تازگی توسط شهرداری سنگفرش شده است، گفت: بافت خاک این منطقه به نوعی است که از گذشته تاکنون همواره دچار ریزش می شود و حادثه امروز ارتباطی با فرسودگی لوله های شبکه آب و فاضلاب اصفهان نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش خیابان نظر ارتباطی با پدیده فرونشست ندارد/ بافت نرم خاک دلیل حادثه

ریزش خیابان نظر ارتباطی با پدیده فرونشست ندارد/ بافت نرم خاک دلیل حادثه