مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-19ورزشي

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون جودو برای ملک محمدی


کمیته انضباطی فدراسیون جودو امروز(دوشنبه) در رابطه با اظهارات اخیر حامد ملک محمدی قهرمان سابق تیم ملی جودو در رسانه ها و فضای مجازی تشکیل شد.

- جی پلاس، کمیته انضباطی فدراسیون جودو امروز(دوشنبه 30 فروردین ماه) در رابطه با اظهارات اخیر حامد ملک محمدی قهرمان سابق تیم ملی جودو در رسانه ها و فضای مجازی تشکیل شد.

آیدین مولازاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون جودو در مورد خروجی تصمیمات جلسه امروز، اظهار داشت: اولین جلسه کمیته انضباطی فدراسیون جودو کشورمان تشکیل و در خصوص مباحث و گزارش های وارده در مورد مصاحبه های وی در مورد سوپر لیگ جودو و همچنین اظهارات و مطالب منتشر شده از سوی حامد ملک محمدی در رسانه ها، تشکیل شد.

طبق گزارشات واصله و همچنین اسناد و مدارک موجود، احدی از کادرفنی سابق تیم ملی جودو بزرگسالان پیرو اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا، مطالبی در این خصوص اعلام کرده بودند که متاسفانه موجب ایجاد حاشیه، تضعیف روحیه اعضاء تیم ملی در آستانه مسابقات شده است و شبهات سنگینی در افکار عمومی جامعه محترم جودو ایجاد کرده بود.

وی افزود: کمیته انضباطی بدون توجه به حواشی و انگیزه های پشت پرده موجود که در جای خود قابل بررسی است، صرفا با استناد به مطالب منتشر شده در فضای مجازی از سوی ملک محمدی تشکیل جلسه داده و با اکثریت آرا حکم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون جودو برای ملک محمدی

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون جودو برای ملک محمدی