مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-19سياسي

توافقات اولیه عملیاتی شدن پروژه خط انتقال آب شرب به کرمان انجام شد


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: توافقات اولیه جهت عملیاتی شدن پروژه خط انتقال آب شرب به کرمان از خط انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، نشست جمع بندی نهایی رفع مشکل آب شرب کرمان و شهرهای شمالی استان با حضور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، علی زینی وند استاندار کرمان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با تقی زاده خامسی معاون آبفای خلیج فارس به کرمان عملیاتی شود، اظهار داشت: مکاتبات لازم در خضوص وضعیت بحرانی و فاجعه وار کمبود آب شرب کرمان به نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.

زاهدی با تاکید بر اینکه دولت باید همکاری لازم را با شرکت های صنعتی و معدنی جهت تامین منابع مالی این پروژه انجام نماید، خاطرنشان کرد: دولت باید تعهد کند که یارانه مابه التفاوت قیمت آب، جهت انتقال آب شرب به کرمان و شهرهای شمالی استان را پرداخت کند تا شرکت های معدنی و صنعتی هم نسبت به عملیاتی شدن پروژه اقدام کنند.

 زاهدی با اشاره به اینکه دولت مکلف است سریعا نسبت به تامین آب شرب کرمان اقدام کند، عنوان کرد: اگر بحران آب کرمان و شهرهای شمالی استان حل نشود از راه های قانونی پیگیری خواهیم کرد و در این زمینه محکم خواهیم ایستاد و عواقب آن متوجه کسانی خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافقات اولیه عملیاتی شدن پروژه خط انتقال آب شرب به کرمان انجام شد

توافقات اولیه عملیاتی شدن پروژه خط انتقال آب شرب به کرمان انجام شد