مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-19سياسي

تسلیت رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پی در گذشت سردار حجازی


حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار جانباز  شهید محمدحسین زاده حجازی را تبریک و تسلیت گفت.

- حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار جانباز  شهید محمدحسین زاده حجازی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش متن پیام بدین شرح است: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا آیه 23سوره احزاب شکوه و سربلندی ایران اسلامی، همواره مرهون مجاهدت دلیرانی است که با تحصیل در مکتب ناب امام حسین (علیه السلام) قدم در راهی نهادند که سرانجامش جز عزت، شهادت و رسیدن به معبود نخواهد بود.

یقیناً ایستادگی، مبارزه و خدمت در راه حق از روی ایمان و اعتقاد و برای سربلندی اسلام و میهن در جبهه های مختلف و در عرصه های گوناگون از با ارزش ترین کارها نزد خداوند به شمار می آید و خوشا آنان که توفیق چنین خدمتی نصیبشان می گردد و بدون شک اجرشان نزد پروردگار محفوظ و مقامشان عالی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پی در گذشت سردار حجازی

تسلیت رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پی در گذشت سردار حجازی