مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-19سياسي

جوابیه شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در خصوص وضعیت تصفیه خانه فاضلاب قوچان


شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در خصوص درج خبری با عنوان «تعیین تکلیف مسکن مهر قوچان در انتظار تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهری است» در خبرگزاری فارس خراسان رضوی جوابیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پس ازاینکه مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه مردمی فارس من سوژه ای تحت عنوان در تاریخ 27 فروردین ماه در این رسانه منتشر شد.

که پس از انتشار این مطلب ، شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی جوابیه ای صادر کرد: با عنایت به درج مطلبی تحت عنوان تعیین تکلیف مسکن مهر در انتظار تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهری است.

به اطلاع عموم مردم عزیز و بزرگوار به خصوص اهالی محترم مسکن مهر قوچان می رساند در ادامه مطالب عنوان شده توسط رییس اداره راه و شهرسازی قوچان  به استحضار می رساند، طراحی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر قوچان قبل از جانمایی و احداث مسکن مهر انجام شده بود.

لذا بعد از جانمایی و شروع عملیات اجرایی مسکن مهر شرکت آبفا موضوع فاضلاب مسکن مهر را موردبررسی قرار داد که به دلیل توپوگرافی و جانمایی خاص آن نسبت به شبکه طراحی شده فاضلاب شهر بحث هزینه بالای اتصال شبکه فاضلاب مجموعه مسکن مهر در زمان مقرر نیز اعلام گردید و  تأکید شد که تا قبل از احداث تصفیه خانه فاضلاب بزرگ شهر قوچان بااعتباری بالغ بر 2000 میلیارد ریال ، امکان بهره برداری و اتصال و جمع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در خصوص وضعیت تصفیه خانه فاضلاب قوچان

جوابیه شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در خصوص وضعیت تصفیه خانه فاضلاب قوچان