مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-19سياسي

عکس های برگزیده جشنواره رشد در «کتاب های درسی» و «مجلات رشد» استفاده می شود


دبیر یازدهمین دوره جشنواره «عکس رشد»، از بانک اطلاعاتی «عکس رشد» به عنوان یک منبع ارزشمند یادکرد که در اختیار نظام تعلیم و تربیت قراردارد.

- دبیر یازدهمین دوره جشنواره عکس رشد ، از بانک اطلاعاتی عکس رشد به عنوان یک منبع ارزشمند یادکرد که در اختیار نظام تعلیم و تربیت قراردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پرویز قره گوزلی دبیر یازدهمین دوره از جشنواره عکس رشد ، درباره آثار و نتایج این جشنواره در تولید منابع آموزشی، اظهار کرد: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در دستگاه تعلیم و تربیت کشور، مسئولیت تولید و انتشار انواع رسانه های آموزشی اعم از کتاب های درسی، مجلات کمک آموزشی و بسته های تربیت و یادگیری را بر عهده دارد.

قطعاً ما در این منابع آموزشی نیاز به عکس های مختلفی داریم که به کمک این جشنواره و از طریق دسترسی به آثار عکاسانی از سراسر کشور بخش بزرگی از این نیاز تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعات 3 هزار عکاس شرکت کننده در این جشنواره، به همراه آثار جشنواره های عکس رشد در دوره های مختلف در بانک اطلاعاتی به ثبت رسیده است که منبع ارزشمندی برای چاپ تصاویر در کتاب های درسی و مجلات رشد می باشد.

دبیر جشنواره عکس رشد درباره کاربرد این عکس ها در منابع آموزشی، اظهار کرد: علاوه بر کتاب های درسی، انواع مجلات رشد، در هر شماره نیازمند عک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس های برگزیده جشنواره رشد در «کتاب های درسی» و «مجلات رشد» استفاده می شود

عکس های برگزیده جشنواره رشد در «کتاب های درسی» و «مجلات رشد» استفاده می شود