مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-19ورزشي

هشدار به خانواده ها؛ مواظب کلاهبرداری با عناوین پر زرق و برق در ورزش باشید


رییس هیأت انجمن های ورزشهای رزمی استان فارس گفت: رشته رنجر کماندو از هیچ مرجع قانونی مجوز فعالیت نداشته و همه فعالیتهای آن غیرقانونی است.

- محمدرضا اوجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: امروز شاهد اعلام رشته هایی هستیم که هیچ گونه جایگاه یا مجوزی از مراجع ذیصلاح نداشته و اقدام به جذب مخاطب می نمایند.

وی ادامه داد: این افراد با رنگ و لعاب در پوشش و انتشار کلیپ هایی در سطح فضای مجازی اقدام به جذب جوانان می نمایند و از این طریق اقدام به دریافت مبالغ کلان از مخاطبین خود با عنوان آموزش، برگزاری مسابقات ، اعزام به مسابقات بین المللی ،عضویت تیم ملی و.

می نمایند.

اوجی ضمن بیان این مطلب که مجوز فعالیت رشته های رزمی، توسط شورای ساماندهی ها به منظور اطلاع از مجوز فعالیت سبک یا رشته رزمی ضمن درخواست مدارک از مربی  جهت استعلام می توانند به هیأت مراجعه یا تماس حاصل نمایند.

رییس هیأت انجمنهای ورزش های رزمی استان فارس افزود: با توجه به شرایط مهیا شده توسط فدراسیون مبنی بر صدور کارت عضویت دارای QR کد به راحتی خانواده ها با یک دستگاه  تلفن همراه هوشمند با اسکن بارکد مربوط کلیه مدارک و مجوزهای صادره از سوی فدراسیون را می توانند استعلام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به خانواده ها؛ مواظب کلاهبرداری با عناوین پر زرق و برق در ورزش باشید

هشدار به خانواده ها؛ مواظب کلاهبرداری با عناوین پر زرق و برق در ورزش باشید