مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-19سياسي

ارائه لایحه اصلاح مصوبه ارتقای ایمنی تخریب و گودبرداری های ساختمانی شهر تهران


شهردار تهران، طی نامه ای و در پاسخ به سوال عضو شورای شهر مبنی بر ایمن سازی و تعیین تکلیف گودهای رها شده نوشت: تاکنون 249 گود رهاشده در سطح شهر تهران احصاء و اطلاعات آن جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیروز حناچی شهردار تهران، طی نامه ای و در پاسخ به سوال مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران مبنی بر ایمن سازی و تعیین تکلیف گودهای رها شده نوشت: تاکنون 249 گود رهاشده در سطح شهر تهران احصاء و اطلاعات آن جمع آوری شده است.

وی افزود: تعداد 30 گود بسیار پرخطر ارزیابی شده و تمام یا بخشی از 12 گود توسط مناطق پرشده است.

شهردار تهران در ادامه از ارائه لایحه اصلاح مصوبه ارتقای ایمنی تخریب و گودبرداری های ساختمانی شهر تهران به شورای شهر تهران خبر داد.

متن نامه به شرح ذیل است: با سلام و احترام بازگشت به نامه شماره 160/26809 مورخ 99/11/28 در خصوص تذکر جناب آقای فراهانی، عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران پیرامون لزوم توجه به ایمن سازی و تعیین تکلیف گودهای رها شده در سطح شهر تهران ، به استحضار می رساند: 1- با توجه به پیگیری های انجام شده تاکنون 249 گود رهاشده در سطح شهر تهران احصاء و اطلاعات آن جمع آوری شده است (پیوست 1) که بازدید از آن ها توسط کارشناسان این شهرداری با همراهی کارشناسان دانشگاه تربیت مدرس به عنوان مشاور فنی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه لایحه اصلاح مصوبه ارتقای ایمنی تخریب و گودبرداری های ساختمانی شهر تهران

ارائه لایحه اصلاح مصوبه ارتقای ایمنی تخریب و گودبرداری های ساختمانی شهر تهران