مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-19اقتصادي

کاهش 95 درصدی پروازها به ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن ذیبخش اظهارداشت: از پایان سفر های نوروزی تاکنون با وجود ظرفیت بالای پروازی بین ایران و ترکیه، - سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران از کاهش چشمگیر پرواز ها بین ایران و ترکیه خبر داد و گفت: اکنون فقط از پنج درصد ظرفیت پرواز ها بین دو کشور انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن ذیبخش اظهارداشت: از پایان سفر های نوروزی تاکنون با وجود ظرفیت بالای پروازی بین ایران و ترکیه، تنها 5 درصد این ظرفیت مورد استفاده قرار می گیرد که البته تعلیق تور های مسافرتی نیز از دلایل این کاهش می تواند باشد.

وی با بیان اینکه برنامه ای برای قطع پرواز ها بین دو کشور تا زمان ابلاغ رسمی ستاد مبارزه با کرونا وجود ندارد، افزود: کاهش پرواز ها براساس توافقات صورت گرفته بین دو کشور انجام شده، به گونه ای که در مسیر مذکور در 24 ساعت گذشته 5پرواز خروجی و 7 پرواز ورودی انجام شده است.

ذیبخش یادآورشد: عدم منع تردد مستلزم ارائه تست PCR منفی با اعتبار 96 ساعته در مبدا و انجام تست مجدد پس از ورود به کشور برای مسافران بالای 8سال در کشور های پر خطر است و تردد در سایر کشور ها با الزام ارائه تست PCR منفی با اعتبار 96 ساعته در مبدا و انجام مراقبت های سندرومیک پس از ورود به کشور و انجام تست مجدد در صورت نیاز بلامانع است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 95 درصدی پروازها به ترکیه

کاهش 95 درصدی پروازها به ترکیه