مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-19سياسي

شرکت در میهمانی عامل اصلی 32 درصد ابتلاء به کرونا در قزوین است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در ارزیابی هایی که به صورت خود اظهاری از بیماران داشته ایم شرکت در میهمانی های بالای 10 نفر 32 درصد ابتلاها در استان قزوین را شامل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با کمک سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با قدرت در حال انجام است.

وی افزود: طرح محله محور با محور نظارت بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان ها باید انجام شود تا نتیجه خوبی بتوانیم بگیریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: به دلیل شرایط خاص استان بیشتر از اعمال محدودیت های کشوری بود تا بتوانیم اوضاع را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه تا به امروز 8 هزار و دویست واکسن تزریق شده و امیدواریم این روند بنا به شرایط خاص استان استمرار داشته باشد بیان کرد: با توجه به میزان تراکم جمعیت و همچنین سالمندان و در نهایت میزان فوتی های مبتلا به کرونا نیاز است استان واکسن بیشتری دریافت کند و پتانسیل تزریق فوری نیز در استان وجود دارد.

نامدار با بیان اینکه تعداد ترخیصی های استان روند خوبی است و در بعضی روزها به تعداد بستری های جدید، ترخیص بیماران بهبود یافته را داشته ایم تأکید کرد: خوشبختانه با تلاش کادر درمان تعداد بیماران متصل به ونتیلاتور نیز کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در میهمانی عامل اصلی 32 درصد ابتلاء به کرونا در قزوین است

شرکت در میهمانی عامل اصلی 32 درصد ابتلاء به کرونا در قزوین است