مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-19فرهنگي

72برنامه فرهنگی و هنری در قالب کنگره 3535شهید زنجان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امسال72برنامه فرهنگی و هنری در قالب کنگره 3535شهید زنجان با هدف نشر و توسعه ارزشهای والای فرهنگ ایثارو شهادت در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدربیع احمدخانی افزود: این برنامه ها با هدف نشر و توسعه ارزش های والای فرهنگ و ایثارو شهادت، بیان حماسه ها وتولید آثار ماندگار فرهنگی وهنری، معرفی شهدا به عنوان الگوهای برتر در جامعه و تقویت گفتمان ایثار و شهادت واز خود گذشتگی در فضای فرهنگ عمومی تدوین شده که با همت اصحاب فرهنگ وهنر و رسانه برای اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی بااستفاده از پتانسیل وتوانمندی هنرمندان اجرایی خواهد شد.

وی از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز با عنوان معراج نیز در سال جاری در استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره شامل پنج بخش مجازی، ادبی، هنری، پژوهشی و ویژه است؛ در بخش ویژه از فعالان عرصه نماز و همچنین آثار ارایه شده در زمینه جلوه های نماز در دوران دفاع مقدس (رزمندگان، ایثارگران و شهدا) به مناسبت گرامیداشت کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، تجلیل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: توجه به فرهنگ، هنر، ادبیات دینی و توحیدی در راستای گسترش و تعمیق زوایایی گوناگون هنر اسلامی با محوریت نیایش و ستایش، شناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72برنامه فرهنگی و هنری در قالب کنگره 3535شهید زنجان برگزار می شود

72برنامه فرهنگی و هنری در قالب کنگره 3535شهید زنجان برگزار می شود