مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-19اجتماعي

همکاری پارک فناوری شهید بهشتی با مجتمع دارویی هلال


پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در راستای غربالگری های دقیق و سریع جامعه و رصد مبتلایان به کرونا ویروس با مجتمع دارویی درمانی هلال ایران تفاهم نامه ای را منعقد کرده است.

- در راستای غربالگری های سریع و رصد مبتلایان به کرونا صورت گرفت همکاری پارک فناوری شهید بهشتی با مجتمع دارویی هلال پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در راستای غربالگری های دقیق و سریع جامعه و رصد مبتلایان به کرونا ویروس با مجتمع دارویی درمانی هلال ایران تفاهم نامه ای را منعقد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به وقوع پاندمی ویروس کرونا از سال 2019 و گسترش در سطح جهانی و همچنین جدال ملل مختلف در سال 2020 متاسفانه بعد از گذشت چهار ماه از سال 2021 این پاندمی نه تنها ریشه کن نشده است، بلکه شاهد ابعاد تازه ای از میزان شیوع در جهان به ویژه در کشور ایران هستیم.

دکتر کوروش پرند، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: از آنجا که تا رسیدن به مرحله واکسیناسیون عمومی (ایمنی نسبی جامعه) راه طولانی در پیش است، بهترین راه مبارزه در شرایط کنونی انجام غربالگری های دقیق و سریع افراد جامعه و در پی آن رصد مبتلایان جهت جلوگیری از ورود آنها در میان جوامع سالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری پارک فناوری شهید بهشتی با مجتمع دارویی هلال

همکاری پارک فناوری شهید بهشتی با مجتمع دارویی هلال