مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-19پزشكي

آمار بستری در فارس بی سابقه است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار بیماران نیازمند بستری در فارس را بی سابقه اعلام و اضافه کرد که اکنون بیش از 2600 بیمار در بیمارستان ها و مراکز درمانی فارس بستری هستند.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار بیماران نیازمند بستری در فارس را بی سابقه اعلام و اضافه کرد که اکنون بیش از 2600 بیمار در بیمارستان ها و مراکز درمانی فارس بستری هستند.

مهرزاد لطفی دوشنبه 30 فروردین در سیصد و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبریک روز ملی علوم آزمایشگاهی به کارکنان پُرتلاش این حوزه برای ارائه خدمات ارزنده و تلاش شبانه روزی در این بحران، از آنان قدردانی کرد.

او با اشاره به اینکه موارد بستری در بیمارستان های استان طی روز گذشته بیشترین تعداد را از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون ثبت کرده است، گفت: تعداد 426 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته بستری شده اند.

این مقام مسئول شمار بیماران بستری در فارس را 2600 نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد 347 بیمار در وضعیت وخیم به سر می برند و کادر درمان تمام تلاش خود را برای نجات جان آنان به کار بسته اند.

لطفی ساده پنداری و سهل انگاری عمومی را مهم ترین عامل مواجهه با این موج جدید و سنگین بیماری در روزهای اخیر دانست و از تمام خانواده ها خواست تا مراقب فرزندان خود و حامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بستری در فارس بی سابقه است

آمار بستری در فارس بی سابقه است