مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-19بين الملل

یک کارشناس امنیتی: حملات به پایگاه ها در عراق کار گروه های وابسته به آمریکاست


یک کارشناس امنیتی عراقی از دست داشتن گروه های وابسته به آمریکا در حمله راکتی یکشنبه به پایگاه بلد در شمال عراق پرده برداشت.

- یک کارشناس امنیتی عراقی از دست داشتن گروه های وابسته به آمریکا در حمله راکتی یکشنبه به پایگاه "بلد" در شمال عراق پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، صباح العکیلی، کارشناس مسائل امنیتی عراق در سخنانی با اشاره به حمله راکتی روز گذشته به پایگاه هوایی بلد در استان صلاح الدین در شمال عراق اظهار کرد که حمله به پایگاه بلد، فرودگاه اربیل و منطقه کفری ارتباطی با مقاومت عراق ندارد و گروه های مقاومت انجام این حملات را محکوم کردند.

وی در این باره افزود: نشانه های اولیه حاکی از آن است که آمریکایی ها برای انجام آن برنامه ریزی کرده و از طریق گروه های وابسته به خود آن را اجرا کرده اند.

العکیلی ادامه داد: نخستین هدف از این حمله به دست آوردن بهانه ای برای حفاظت از عراق در برابر تروریسم و به دنبال آن تثبیت حضور آمریکایی ها در این کشور است.

پایگاه هوایی بلد یکشنبه مورد حمله راکتی قرار گرفت و طبق اعلام بخش رسانه امنیتی عراق این حمله دو مجروح به همراه داشت.

سرلشکر ضیاء محسن سعد فرمانده پایگاه هوایی بلد در این باره، به خبرگزاری واع عراق گفت، در اثر اصابت دو موشک به داخل پایگاه دو سرباز عراقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس امنیتی: حملات به پایگاه ها در عراق کار گروه های وابسته به آمریکاست

یک کارشناس امنیتی: حملات به پایگاه ها در عراق کار گروه های وابسته به آمریکاست