مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-19فرهنگي

اکران آنلاین «کلاس منهای وقتی که هستی»


فیلم کوتاه «کلاس منهای وقتی که هستی» از تولیدات دفتر مشهد انجمن سینمای جوانان ایران از طریق سرویس های نمایش اینترنتی «ودیو» و «هاشور» به نمایش در می آید.

- ایسنا/خراسان رضوی فیلم کوتاه کلاس منهای وقتی که هستی از تولیدات دفتر مشهد انجمن سینمای جوانان ایران از طریق سرویس های نمایش اینترنتی ودیو و هاشور به نمایش در می آید.

فیلم کوتاه کلاس منهای وقتی که هستی به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا صادقی و به تهیه کنندگی مشترک دفتر مشهد انجمن سینمای جوانان ایران و محمد صادقی، همراه با نمایش اینترنتی سه فیلم کوتاه برگها آهسته می ریزند به کارگردانی محمدرضا زمانی پور، دمام ساخته رحیم مرتضی وند و استخوان ساخته غلامرضا حیدری با عنوان چهار ایده، چهار فیلم از روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه 1400 در بیست وسومین باکس نمایشی از طریق سرویس های نمایش اینترنتی ودیو و هاشور اکران خواهد شد.

بر پایه این گزارش، تعدادی از فیلم های موفق انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره های ملی و بین المللی تا پایان سال به صورت هفتگی از طریق سرویس های نمایش اینترنتی ودیو و هاشور به نمایش درخواهند آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایش اینترنتی فیلم های کوتاه با هدف دسترسی آسان تر فیلم سازان جوان به فیلم های کوتاهِ باکیفیت، آشنایی هرچه بیش تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آنلاین «کلاس منهای وقتی که هستی»

اکران آنلاین «کلاس منهای وقتی که هستی»