مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-19اقتصادي

نگرانی های جدی در بحث خرید کلزا بوجود آمده است


رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت:در حالی که فصل برداشت کلزا فرا رسیده، اتحادیه تعاون روستایی استان بعنوان مباشر خرید مشغول خرید کلزای کشاورزان برای چند شرکت خصوصی از جمله ماهیدشت کرمانشاه است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مسعود اسدی رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان با بیان اینکه نگرانی های جدی در بحث خرید کلزا بوجود آمده است، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالی که فصل برداشت کلزا فرا رسیده و اتحادیه تعاون روستایی استان بعنوان مباشر خرید مشغول خرید کلزای کشاورزان برای چند شرکت خصوصی از جمله ماهیدشت کرمانشاه است.

شکایات متعددی خصوصا از شهرستان های شوش، حمیدیه، اهواز و چند شهر دیگر در مورد نحوه خرید کلزا به انجمن صنفی کشاورزان واصل شده است.

وی افزود: این شکایات عمدتا متمرکز بر افت زنی بالا و غیرمعقول محصول کشاورزان است به نحوی که از هر محموله کلزای کشاورزان، میلیون ها تومان بابت افت رطوبت و ناخالصی از کشاورزان کسر می شود که بنظر کشاورزان و کارشناسان، این افت بسیار بیشتر از میزان واقعی است.

رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: این موضوع را بلافاصله به مدیران مربوطه انتقال دادم و از آنها بررسی جدی موضوع و جلوگیری از اجحاف به کشاورزان را خواستار شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی های جدی در بحث خرید کلزا بوجود آمده است

نگرانی های جدی در بحث خرید کلزا بوجود آمده است