مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-19سياسي

نحوه ثبت کتب مرجع چاپ شده پیش از سال 1392 اعلام شد


در اطلاعیه شماره «3» نمایشگاه مجازی قرآن نحوه ثبت کتب مرجع چاپ شده پیش از سال 1392 به منظور حمایت از ناشران کتب قرآنی و دینی اعلام شد.

- در اطلاعیه شماره 3 نمایشگاه مجازی قرآن نحوه ثبت کتب مرجع چاپ شده پیش از سال 1392 به منظور حمایت از ناشران کتب قرآنی و دینی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اطلاعیه شماره 3 نمایشگاه مجازی قرآن کریم ویژه ناشران کتب دینی و قرآنی و مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، اعلام شد.

متن این اطلاعیه به این شرح است: به اطلاع می رساند، شورای برنامه ریزی نمایشگاه مجازی قرآن کریم به منظور حمایت از ناشران کتب قرآنی و دینی مصوب کرد: آن دسته از ناشران کتب قرآنی و دینی که دارای کتاب های مرجع چاپ شده، پیش از سال 1392 هستند می توانند جهت عرضه و فروش این کتاب ها (کتب مرجع) در نمایشگاه مجازی قرآن کریم، حداکثر تا 31 فروردین ماه، با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیqia.

farhang.

gov.

ir اقدام به تکمیل فرم و ثبت مشخصات دقیق آثار چاپی خود (صرفاً کتب مرجع) نموده تا پس از بررسی و تأیید از سوی کمیته فروش نمایشگاه نسبت به قرار دادن آن در فهرست کتاب های قابل عرضه، اقدام لازم صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ثبت کتب مرجع چاپ شده پیش از سال 1392 اعلام شد

نحوه ثبت کتب مرجع چاپ شده پیش از سال 1392 اعلام شد