مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-19اجتماعي

کرونا و جولان معتادان متجاهر در شهر/ ساماندهی، اصلی که بلاتکلیف مانده است


وجود معتادان متجاهر که در گوشه گوشه شهر جولان می دهند یکی از معضلاتی است که شهروندان خرم آبادی را آزار می دهد، معتادانی که به دلیل نداشتن محل و ماوایی برای زندگی هر جا که دلشان بخواهد بساط مصرف مواد را به راه می اندازند.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، سال هاست که وجود معتادان متجاهر در شهر به عنوان یک معضل و آسیب جدی مطرح است، هر کدام از ما برای یکبار هم که شده شاهد حضور معتادان متجاهر در نقاط مختلف شهر بوده ایم و از دیدن برخی صحنه ها متاثر شده ایم، بارها و بارها و در مقاطع مختلف این افراد توسط شهرداری و خانواده و جامعه حمایت نمی شوند دوباره به چرخه اعتیاد باز می گردند.

بنابراین مسوولان و متولیان امر می بایست با هم افزایی به دنبال راهکاری برای ساماندهی این افراد باشند نه اینکه تنها به جمع آوری آنها بسنده کنند، زیرا ساماندهی و بازتوانی معتادان متجاهر به منظور اینکه دوباره به چرخه اعتیاد بازنگردند از جمع آوری آنها مهمتر است موضوعی که تاکنون راهکاری اساسی برای آن اندیشیده نشده است.

  جمع آوری مشکل نیست، موضوع ساماندهی معتادان متجاهر است شهردار خرم آباد می گوید: وظیفه شهرداری در قبال معتادان متجاهر تنها جمع آوری است آن هم با همکاری نیروی انتظامی و البته دستور قضایی و مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و جولان معتادان متجاهر در شهر/ ساماندهی، اصلی که بلاتکلیف مانده است

کرونا و جولان معتادان متجاهر در شهر/ ساماندهی، اصلی که بلاتکلیف مانده است