مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-19سياسي

پیام تسلیت اصفهانی ها برای درگذشت سرداری که سراپا مجاهدت بود


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، استاندار اصفهان، مجمع نمایندگان استان اصفهان و مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان؛ پیرامون عروج شهادت گونه سردار سید محمد حسین زاده حجازی پیام تسلیتی صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سید محمد حسین زاده حجازی، رزمنده اصفهانی دوران دفاع مقدس و جانشین فرمانده نیروی قدس ؛ آسمانی شد.

سردار حجازی در سلوک فردی و مدیریتی در راه و منش فرمانده شهید قدم بر می داشت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در پیامی به مناسبت عروج شهادت گونه سردار حجازی گفت: خبر درگذشت برادر عزیز سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی؛ جانشین فرماندهی نیروی قدس، موجب تأثر و تألم گردید.

وی اضافه کرده است: این مجاهد بزرگ و سرباز رشید اسلام، علاوه بر سال های خدمتگذاری در لباس مقدس سپاه، از همرزمان و همراهان و دوستان نزدیک شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی علی الخصوص در جبهه مقاومت به ویژه در محترم آن مرحوم تسلیت عرض کرد و بیان داشت: در ایام معنوی ضیافت الله از خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران واسعه الهی مسألت دارم و رجا واثق دارم روح مطهر آن بزرگوار در کنار برادر شهید و دیگر همرزمان شهیدش آرام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت اصفهانی ها برای درگذشت سرداری که سراپا مجاهدت بود

پیام تسلیت اصفهانی ها برای درگذشت سرداری که سراپا مجاهدت بود