مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-19سياسي

همکاری 200 مرکز نیکوکاری یزد در اجرای رزمایش ایران همدل


مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: 200 مرکز نیکوکاری در سطح استان یزد در اجرای رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) در ماه مبارک رمضان با کمیته امداد مشارکت و همکاری دارند.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: 200 مرکز نیکوکاری در سطح استان یزد در اجرای رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) در ماه مبارک رمضان با کمیته امداد مشارکت و همکاری دارند.

محمد شجاعان با بیان ضرورت تأمین سبد معیشت نیازمندان و اطعام و افطاری در ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش ایران همدل(اطعام مهدوی)، گفت: 200 مرکز نیکوکاری در سطح استان یزد در اجرای رزمایش ایران همدل با کمیته امداد مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اهداف مراکز نیکوکاری محله در ماه مبارک رمضان برای خدمت رسانی به نیازمندان، بیان کرد: ثبت نام حامیان برای ایتام و فرزندان محسنین با تأکید بر پویش ایران مهربان، اجرای طرح مفتاح الجنه (دیدار و دلجویی مسئولان و خیران از خانواده های مددجویان تحت حمایت)، اطعام و افطاری، تأمین سبد معیشتی و همیان مولا، ایجاد آشپزخانه در قالب رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) برای طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان، تهیه و توزیع افطاری ساده بین نیازمندان محله و دریافت حداکثری زکات فطریه و کفارات ازجمله اهداف مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان امسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 200 مرکز نیکوکاری یزد در اجرای رزمایش ایران همدل

همکاری 200 مرکز نیکوکاری یزد در اجرای رزمایش ایران همدل